středa 21. července 2021

Drahý polovička

S Drahým polovičkou jsme si před mnoha lety dali ten nejbáječnější dárek - slíbili jsme si, že si nebudeme k narozeninám, svátkům, Vánocům a dalším příležitostem nic dávat. A je to prima, že se nemusím nad naprostou kravinou, kterou mi Drahý na poslední chvílí pořídí, rozplývat a říkat, že přesně to jsem si vždycky přála. A že ani já nemusím na poslední chvíli shánět dárek, nad kterým se bude rozplývat Drahý polovička. 

Tak tedy ani dnes Drahému nic nedám, ale přeju mu všechno nejlepší. Vlastně ani to ne. To nejlepší na světě už má. Má totiž mne. A co si může přát víc, ne?

Každopádně flákotou Drahého nikdy neurazím...

3 komentáře:

  1. ....jojojo. krásná flákotka....fakt neurazí....mějte se co nejlíp

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že už jsi to dobrovolně musel uznat :D

      Vymazat